MS Windows
briani 27239
XP -> Screensaver -> Password?
Fra : Windom Earle

Dato : 06-03-03 16:21

Hvordan sætter man password på sin screensaver i XP? I indstillinger (under pauseskærm) kan man ikke ændre det, det kunne man i
win98 kan jeg huske. Man kan vælge om password skal være slået fra/til, men ikke hvad passwordet selv skal være.

På forhånd tak for hjælpen,
mvh. Windom Earle

Fra : Madsen

Dato : 06-03-03 16:35

Windom Earle skrev:

> Man kan vælge om password skal være slået fra/til, men ikke hvad
> passwordet selv skal være.

Passwordet på pauseskærmen på Win2000 og XP er det samme som det
password brugeren er logget ind med.

Madsen.

Fra : Jesper_KA

Dato : 06-03-03 16:33

"Windom Earle" <earlewindom[nospamforme]@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> win98 kan jeg huske. Man kan vælge om password skal være slået fra/til,
men ikke hvad passwordet selv skal være.

Det er det samme password som du bruger til den konto
du kører med på XP .. derfor ( såvidt jeg ved ) har du ikke
et password på den konto du kører med kan du heller ikke
aktivere password i screensaver.

Regards

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-03 16:36

"Windom Earle" <earlewindom[nospamforme]@yahoo.dk> skrev :

> [...]
>win98 kan jeg huske. Man kan vælge om password skal være slået fra/til, men ikke hvad passwordet selv skal være.

Passwordet er det brugeren logger på med.

PS. Du bruger meget lange linjer.
De bør helst ikke være over ca. 70 tegn.