MS Windows
briani 27239
systemgendannelse i xp
Fra : anders larsen

Dato : 07-03-03 16:07

Jeg har et problem med systemgendannelse, jeg havde et mindre nedbrud af
xp-pro, hvorefter systemgendannelses funktionen forsvandt, jeg har kørt
fdisk og derpå repareret xp´en igen, men den mangler stadig denne funktion,
programmet rstrui.exe findes på systemet, men der popper en meddelse op hvor
der står ( rstrui.exe - indgangespunktet blev ikke fundet )
Procedureindgangspunktet RemoteAssistancePrepareSystemRestore blev ikke
fundet i DLL-biblioteket Winsta.dll.
Jeg håber der er en som vil hjælpe, på forhånd tak!
hilsen
Anders

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 06-03-03 16:29

"anders larsen" <aol@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> fundet i DLL-biblioteket Winsta.dll.
> Jeg håber der er en som vil hjælpe, på forhånd tak!

Hej
Har du checket om Tjenesten Systemgendannelse kører. ?

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : anders larsen

Dato : 07-03-03 17:53

> [...]
> Johnny Nielsen
> http://www.wintip.dk/
> Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Hvis du mener i Planlagte opgaver, så er den sat til at køre ved
systemstart, senest kørsel 16:50 - seneste resultat 0x80 forfatter
administrator, men alligevel, når jeg prøver at komme ind på
systemgendannelse kommer jeg ikke ind
Hvis det ikke er der, hvor mener du så??
mvh
anders

Fra : Madsen

Dato : 06-03-03 18:12

anders larsen skrev:

> Hvis det ikke er der, hvor mener du så??

Start > Kør: services.msc
Tjek efter om tjenesten Systemgendannelse kører.

Madsen.

Fra : anders larsen

Dato : 07-03-03 19:20

> Start > Kør: services.msc
> Tjek efter om tjenesten Systemgendannelse kører.

Så langt var jeg ikke inde, men umiddelbart kører programmet, men i faneblad
log på, står den som lokal systemkonto, hvis jeg klikker p denne konto står
der nogle stjerner i adgangskode og bekræft adgangskode, det er vidst ikke
nogen jeg har afsat eller hvad - skal jeg prøve denne funktion?
mvh
anders

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-03-03 20:55

Du kan også prøve:
Højreklik på Denne computer
Egenskaber - fanen systemgendannelse.
Resten skulle vist give sig selv.

Kurt

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 06-03-03 21:56

> [...]
vidst ikke
> nogen jeg har afsat eller hvad - skal jeg prøve denne funktion?

Den skal køre som Systemkonto, så jeg tror det er bedst at lade det
være som det er.
Der kan være flere årsager til dit problem - prøv evt. at kigge her:
http://support.microsoft.com/?kbid=302796

Fra : Pico

Dato : 07-03-03 17:27

anders larsen wrote:

> [...]
> denne konto står der nogle stjerner i adgangskode og bekræft
> adgangskode, det er vidst ikke nogen jeg har afsat eller hvad - skal

Det er mærkeligt der ikke er nogen der har skrevet det til dig, men dit
ur går da rimeligt galt, det kan ikke engang finde ud af datoen
Pico

Fra : M.N.

Dato : 06-03-03 21:56

"anders larsen" <aol@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> fundet i DLL-biblioteket Winsta.dll.
> Jeg håber der er en som vil hjælpe, på forhånd tak!

Højre klik på uret og stil det rigtigt.

Mogens

Fra : anders larsen

Dato : 07-03-03 22:24

> Højre klik på uret og stil det rigtigt.
>
> Mogens

Jeg har bemærket at jeg var en dag forud, jeg beklager og det er rettet,
jeg takker også for en interesse der har været omkring spørgsmålet
vedrørende gendannelse, men da det lod til at være en hård nød at knække,
har jeg netop valgt at formatere og geninstallere, - nu er der ingen
problemer mere, bortset fra at mit nye wimfast TV 2000 afgiver meget sus på
alle kanaler (undtagen danmarks kanalen 2) , men ikke FM kanalerne, Åhhh
undskyld der er jo i en anden gruppe.
hilsen
anders 7.marts 2004 kl. 22:24