MS Windows
briani 27239
Er der en der lige vil hjælpe mig?
Fra : Michael

Dato : 06-03-03 04:46

Er der en der lige vil hjælpe mig?

Hvordan opretter man automatisk en boot diskette i windovs xp

er der ikke en funktion til det.

michael

Fra : Allig8or

Dato : 06-03-03 06:51

"Michael" <quist@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der lige vil hjælpe mig?
>
> Hvordan opretter man automatisk en boot diskette i windovs xp

> [...]
www.bootdisk.com
kan du hente bootdisketter,til XP,tror der skal bruges 5 eller 6.....
Men hvad skal du bruge den til...?
Du kan jo, sætte din maskine til at starte på Win XP-cd'en,hvis du vil
reparere på din installation......
Din Bios,skal så sættes til at starte på cd-rom-drevet...

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Bo Hedegaard

Dato : 06-03-03 11:00

Hej.

Hvis det er fordi du vil boote i dos prompt, Feks. hvis du skal flasche din
bios. Så har jeg 1 boot floppy som gør det.
Jeg uploader den gerne i dk.binaer

Mvh Bo Hedegaard.

Fra : JSM

Dato : 06-03-03 15:06

"Bo Hedegaard" <bo@sojo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
din
> bios. Så har jeg 1 boot floppy som gør det.

Man kunne jo også bare højre-klikke på diskettedrevet, vælge "Formater..."
og vinge af i feltet "Opret en MS-DOS-startdiskette" og trykke start.

/JSM

Fra : Peter21

Dato : 07-03-03 23:31

On Thu, 6 Mar 2003 04:46:11 +0100, "Michael" <quist@email.dk> wrote:

>Er der en der lige vil hjælpe mig?
>
>Hvordan opretter man automatisk en boot diskette i windovs xp
>
>er der ikke en funktion til det.
>
>michael

Hej Michael. Nej der er ikke en funktion til oprettelse af bootdiske i
Win XP, men den kan hentes på www.microsoft.dk downloadcenter.
Der skal du bare søge på Win Xp bootdisk, så kan de downloades derfra.
M.v.h
Peter21