MS Windows
briani 27239
user32.dll
Fra : Anders Støvrng

Dato : 05-03-03 22:59

Jeg har lige geninstalleret win2k, og prøver at starte et lille spil, men
hver gang jeg prøver får jeg denne meddelelse:
The procedure entry point GetRawInputDeviceList could not be located in the
dynamic link library USER32.dll.......
Jeg har prøvet at downloade denne fil fra nettet og sat den in i WINNT
mappen, men uden virkning... Er der nogen der har en ide om hvad der kan
være sket? Den del virkede fint før jeg reinstallerede.

Anders

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 06-03-03 17:28

On Wed, 5 Mar 2003 22:58:40 +0100, "Anders Støvrng"
<and190@hotmail.com> wrote:

> [...]
>mappen, men uden virkning... Er der nogen der har en ide om hvad der kan
>være sket? Den del virkede fint før jeg reinstallerede.

Jeg har Win2K på drev D:

Hos mig ligger user32.dll i D:\WINNT\SYSTEM32

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Leo.E

Dato : 06-03-03 18:31

"Anders Støvrng" <and190@hotmail.com> wrote in message news:<3e66811f$0$31975$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> mappen, men uden virkning... Er der nogen der har en ide om hvad der kan
> være sket? Den del virkede fint før jeg reinstallerede.

Prøv at kopier den til: windows/system32 mappen
Hilsen: Leo