MS Windows
briani 27239
Postmeddelelser fra gl. til ny computer
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 05-03-03 22:02

Jeg har et problem med at overføre et større lager af postmeddelelser fra
gammel til ny computer.
Gammel kører W98 med diskettedrev, ingen USB eller CD-brænder.
Ny kører W-XP.
Begge er transportable, så det er ikke muligt at installere den gamle HD i
den nye computer.
Findes der en smart løsning eller er en direkte kabelforbindelse mellem
Comporte den eneste løsning til at overføre 12 MB?
Hilsen Jørgen.

Fra : Klaus

Dato : 05-03-03 22:56

"Jørgen Christensen" <jchrist@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der en smart løsning eller er en direkte kabelforbindelse mellem
> Comporte den eneste løsning til at overføre 12 MB?
Har du prøvet om du kan komprimere dem f. eks. med winRAR, så du kommer ned
på et aceptabelt antal disketteoverførsler?
Klaus

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 05-03-03 23:37

> Har du prøvet om du kan komprimere dem f. eks. med winRAR, så du kommer
ned
> på et aceptabelt antal disketteoverførsler?
> Klaus

Nej, det har jeg ikke. Kan WinRar sprede filerne over flere disketter?
Hilsen Jørgen

Fra : Edmund

Dato : 07-03-03 09:29

Jørgen Christensen wrote:

> Nej, det har jeg ikke. Kan WinRar sprede filerne over flere disketter?
> Hilsen Jørgen

Ja

--
Mvh Edmund