MS Windows
briani 27239
Fucking java?
Fra : ct

Dato : 05-03-03 22:01

for at komme på min netbank skal jeg have Java på min PC (winxp pro)

jeg har forsøgt Sun Java RTE std. men den fucker en del op, bl.a. laver den
fejl under install, der er ingen mulighed for at afinstallere (har dog gjort
det via systemgendannelse), og jeg synes min maskine bliver langsom når den
er installeret.

Findes der ikke et mikroskopisk MS plugin man kan installere istedet ?

Claus

Fra : Madsen

Dato : 05-03-03 22:28

ct skrev:

> Findes der ikke et mikroskopisk MS plugin man kan installere
> istedet ?

Madsen.

Fra : Henrik

Dato : 05-03-03 22:34

"ct" <no@way.se> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> er installeret.
>
> Findes der ikke et mikroskopisk MS plugin man kan installere istedet ?

Hvis du installere SP1 så skulle det køre ellers er dette link et jeg har
brugt før jeg fik SP1 (Kreditbanken, Sydbank mm.)

http://alm.bankdata.dk/showhtml.asp?ID=518

Mvh
Henrik

Fra : ct

Dato : 05-03-03 23:00

> Hvis du installere SP1 så skulle det køre ellers er dette link et jeg har
> brugt før jeg fik SP1 (Kreditbanken, Sydbank mm.)

Har lige undersøgt videre - Java (VM) er pillet ud af SP1 og den hedder nu
SP1a istedet.....må være noget politisk...

Claus

Fra : Madsen

Dato : 05-03-03 23:08

ct skrev:

> Har lige undersøgt videre - Java (VM) er pillet ud af SP1 og den
> hedder nu SP1a istedet.....må være noget politisk...

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&frame=right&th=cc9d03eeb4ad066b&seekm=Xns93208BA8C955.thomas%40madsen.tdcadsl.dk#link17

Det betyder dog ikke at MS' JVM ikke kan køre på SP1a for jeg
installerede den så sent som i aftes på en kammerats WinXP SP1a
Pro.

Madsen.

Fra : Martin Kofoed

Dato : 06-03-03 08:01

ct wrote:

> Findes der ikke et mikroskopisk MS plugin man kan installere istedet ?

Joda - besøg windowsupdate.microsoft.com. Sidst jeg checkede, lå der en
Microsoft VM til download.

--

Martin

Fra : Madsen

Dato : 06-03-03 14:55

Martin Kofoed skrev:

> Joda - besøg windowsupdate.microsoft.com. Sidst jeg checkede, lå
> der en Microsoft VM til download.

Problemet er bare at hvis du kører WinXP SP1a og ikke i forvejen har
MS's JVM installeret, så vil den ikke længere være tilgængelig på
Windows Update.

<http://support.microsoft.com/?kbid=813926>

Madsen.

Fra : Torben Jensen

Dato : 06-03-03 15:11

> Problemet er bare at hvis du kører WinXP SP1a og ikke i forvejen har
> MS's JVM installeret, så vil den ikke længere være tilgængelig på
> Windows Update.

Og Madsen har ret igen, men jeg løste problemet ved at smide en Windows cd i
hvor der var en Java,den installerede jeg,og så kørte det hele igen,også
opdatering.

--
Mvh Torben