MS Windows
briani 27239
Fat32-Fat16
Fra : Leif Pedersen

Dato : 05-03-03 20:51

Kan konvertere fra fat 32 til fat16 uden at skulle formatere og insstallerde
det hele på ny da det tager lang til.
Hvis man kan og hvordan skal det gøres

hilsen
anders

Fra : Asle Bjerva

Dato : 05-03-03 21:47

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> skrev i melding
> Kan konvertere fra fat 32 til fat16 uden at skulle formatere og
> [...]

Ja, men kun ved hjelp av tredjeparts verktøy som for eksempel Partition
Magic.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-03-03 23:34

On Wed, 5 Mar 2003 21:46:41 +0100, "Asle Bjerva" <abuse@hotmail.com>
wrote:

>"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> skrev i melding
>insstallerde

>Ja, men kun ved hjelp av tredjeparts verktøy som for eksempel Partition
>Magic.
Husk lige at der er en grænse på 2gb ved fat16.
/Hans

Fra : Pico

Dato : 05-03-03 23:19

Leif Pedersen wrote:
> Kan konvertere fra fat 32 til fat16 uden at skulle formatere og
> insstallerde det hele på ny da det tager lang til.
> Hvis man kan og hvordan skal det gøres

Hvorfor i alverden vil du den vej, jeg er bare nysgerig ?

Pico

Fra : Asle Bjerva

Dato : 06-03-03 14:18

"Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i melding

> Hvorfor i alverden vil du den vej, jeg er bare nysgerig ?
> Med venlig hilsen
> Pico

Han stiller jo spørsmål om Win 3.11 og FAT 32 litt lengere ned....

Fra : Pico

Dato : 06-03-03 18:05

Asle Bjerva wrote:
> "Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i melding

> Han stiller jo spørsmål om Win 3.11 og FAT 32 litt lengere ned....

Nå, så giver det mening.
Pico