MS Windows
briani 27239
Hjælp: $NtUninstallQ318138$ m.fl.
Fra : Svend Aage Holmstrø~

Dato : 05-03-03 13:54

Jeg vil bare lige spørge om der er nogen her der kan svare på følgende.

Under WINDOWS har jeg en masse biblioteker som hedder noget med
$NtUninstallxxxxxx.
Hvad laver de der? Umiddelbart ser det ud til at de bliver dannet hvergang
der laves en opdatering af windows xp.
Kan de slettes?

mvh

Svend Aage Holmstrøm
svaho@mail.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-03-03 20:26

In dk.edb.system.ms-windows, Svend Aage Holmstrøm wrote:

[$NtUninstallxxxxxx]

> Umiddelbart ser det ud til at de bliver dannet hvergang der
> laves en opdatering af windows xp.

Korrekt.

> Kan de slettes?

Hvis du ikke vil kunne afinstallere dem igen, så ja. Jeg sletter dem
altid (og selvfølgeligt også henvisningerne til dem i registrerings-
databasen). Men for det første har jeg et "image" af disken parat som
jeg lige kan læse ind, hvis opdateringen skulle have givet problemer,
og for det andet har jeg aldrig været særligt forsigtig med sådan
noget.

PS: Er dit ur forresten bagud eller var dit indlæg bare vanvittigt
lang tid om at komme igennem på serveren? Jeg har i hvert fald først
lige fået det nu.

--
Lars Stokholm

Alchemy: silver silverMine = 1000;