MS Windows
briani 27239
Windows Longhorn...alias 2004, 2005, XP 2.~
Fra : ttt

Dato : 05-03-03 16:47

Næste version af Windows i tidlig 'alfa'-udgave... Milestone 4... set på
www.neowin.net...

Det interne Microsoft versions nr. er v. 6.xx build 4008... altså en
'major'-upgrade fra Windows XP ( v. 5.1 build 2600 )...

Der må altså være tale om en 'ret' stor opgradering - måske en næsten 'ny'
Windovs med alt hva' det indebærer...

Men om der er tale om en total omskrivning af 'kernel' ??? den indeholder
ihvertifald et helt nyt database-filsytem ( kladet Yokun ) -
www.news.com - hentet fra den kommende Windows SQL server 2003 ( til
efteråret )...

Nogen der har noget at tilføje omkring denne fremtidige kommende Windows
version...

mvh.
Tom

Fra : Esben

Dato : 05-03-03 18:08

"ttt" <magic_shaper@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> efteråret )...
>
> Nogen der har noget at tilføje omkring denne fremtidige kommende Windows
Virkede noget langsom på min P4 2.4 med 256 mb DDR ram.
Havde lavet en 2gb partition ,men den kræver min en på 3gb .
Man skal virkelig vænne sig til den nye "sidebar" og så er den altså meget
blå ;)

Fra : Esben

Dato : 05-03-03 18:12

"Esben" <esben@nejtakmail.dk> wrote in message

> [...]
> Havde lavet en 2gb partition ,men den kræver min en på 3gb .
> Man skal virkelig vænne sig til den nye "sidebar" og så er den altså meget
Læs mere her og se screenshots.
http://www.winsupersite.com/reviews/longhorn_4008.asp

Fra : ttt

Dato : 05-03-03 20:38

Det lader til at være en af de 'store' upgrades i det lange løb - når først
mange af funktionaliteterne bliver implenteret hen af vejen...

Det ser da ud til at vare 'nogen' mdr. endnu inden en beta version
foreligger... og inden RTM... starten af 2005 -...

Det bliver spændende at følge udviklingen...

Mvh.
Tom

Fra : LarsS

Dato : 05-03-03 21:28

Tom skrev:
[cut]
> Det ser da ud til at vare 'nogen' mdr. endnu inden en beta version
> foreligger... og inden RTM... starten af 2005 -...
>
> Det bliver spændende at følge udviklingen...

"Longhorn Build 4008 NoWinBeta" kan hentes
i alt.binaries.cd.image

/LarsS