MS Windows
briani 27239
Win XP webserver
Fra : Jacob

Dato : 05-03-03 16:38

Hey NG

Någ jeg bruger subj. sker det nogle gange, at serveren går ned. Lige
pludselig kan jeg bare ikke få adgang til den. Det synes jeg er lidt
irriterende når jeg nu har betalt så mange penge for XP Pro. Den virker igen
efter en genstart.
Er der nogle der har oplevet samme problem som mig?
Der er også nogle gange lidt andre små problemer med Windows. Jeg kører med
SP 1.

Mvh
Jacob

Fra : Jacob

Dato : 05-03-03 19:53

Nåh ja. Skal lige siges, at det er Windows XP Pro's IIS Server 5.1 .
Nu er den helt holdt op med at virke. Det bliver værre og værre...

Mvh
Jacob

Fra : IzNoGoUd

Dato : 06-03-03 12:51

On Wed, 5 Mar 2003 19:52:46 +0100, "Jacob" <jacob@tdcadsl.dk> wrote:

>Nåh ja. Skal lige siges, at det er Windows XP Pro's IIS Server 5.1 .
>Nu er den helt holdt op med at virke. Det bliver værre og værre...
Beklager men dette hjælper ikke dig:
host host nogle gange er det gratis sw mere stabilt en det købte, jeg
kører med apache, og den kører som en drøm ingen nedbrud med apache
her på en XP Pro.

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : F.Larsen

Dato : 09-03-03 11:51

"Jacob" <jacob@tdcadsl.dk> wrote in message
> Nåh ja. Skal lige siges, at det er Windows XP Pro's IIS Server 5.1 .
> Nu er den helt holdt op med at virke. Det bliver værre og værre...

bruger du zonealarm eller PW ? der kunne måske være en konfligt !

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/