MS Windows
briani 27239
Opdatering af WinXP lykkedes ikke?
Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 05-03-03 11:03

Hej NG

Jeg har nu ca hver anden eller tredie dag, siden d. 13 februar fået at vide,
at der var nye opdateringer klar til at blive hentet.

Det er to sikkerhedsopdateringer, dateret til d. 13 februar 2002 (bemærk
_ikke_ 2003).

De hedder (MSXML 2.6) og (MSXML 3.0).

Jeg vælger start hentning, og senere at installere, men et par dage efter er
de der igen.

Hvor går det galt?

Er det hos Microsoft?

Hvorfor dukker disse årgamle opdateringer lige pludselig op nu?

Jeg har for nylig installeret Ad-Aware 6.0 med Ad-Watch 3.0, og sidstnævnte
kører i baggrunden, og har tidligere advaret mig ved opdateringer, om at
noget prøver at ændre i registreringsdatabasen, men det giver jeg lov til.

Jeg har også prøvet at slå Ad-Watch fra, inden jeg henter disse
opdateringer.

Håber nogen kan kaste lys over mystikken.

Mvh Michael

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 07-03-03 14:07

Michael Aggerholm, Brabrand wrote:

> Håber nogen kan kaste lys over mystikken.

Det er der åbenbart ikkenogen der kan, men jeg har fundet ud af, at en af
mine kammerater har samme problem, og han har ikke Ad-Aware installeret, så
dette kan udelukkes.

Det lader bare til at det er en fejl hos Microsoft, der bliver ved med at
sende disse årgamle opdateringer ud, og som man muligvis allerede har
installeret for over et år siden.

Mvh Michael

Fra : Michael

Dato : 09-03-03 12:39

Hejsa jeg får de samme opdateringer, igen og igen
MVH Michael
"Michael Aggerholm, Brabrand" <maggerholm@FJERNESstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e65cb63$0$19110$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Leo.E

Dato : 10-03-03 09:20

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> wrote in message news:<3e6b27b0$0$250$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Hejsa jeg får de samme opdateringer, igen og igen
> [...]
Hej
Har du nogen Microsoft games i maskinen? For jeg har også
MSXML filer i min, og det er Microsft games studio filer, jeg leger
med deres Age of mythology
Hilsen: Leo

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 10-03-03 10:33

Leo.E wrote:

> [...]
> Har du nogen Microsoft games i maskinen? For jeg har også
> MSXML filer i min, og det er Microsft games studio filer, jeg leger

Jeg har et par stykker, Bl.a. AoM, men hvorfor blev de årgamle filer ved med
at dukke op?

Jeg har tilsyneladende fået det stoppet ved at klikke på opdateringsikonet
ved uret, når det dukkede op, fjerne fluebenene ved de to opdateringer, der
blev ved at dukke op (og som var de eneste), og derefter fortsætte, som om
jeg godt ville installere dem.

Dette har åbentbart sendt beskeden, at de skal ignoreres eller noget
lignende.

Det kan være den anden Michael også skal prøve om det hjælper.

Mvh Michael