MS Windows
briani 27239
Reg.database copy
Fra : ps

Dato : 05-03-03 10:04

Er der en mulighed for i XP at tage en kopi af sin reg.database på en nem
måde? Eller kan andet software anbefales til dette?

m.v.h.
Preben

Fra : Gevaldi

Dato : 05-03-03 10:10

ps skrev:

> Er der en mulighed for i XP at tage en kopi af sin reg.database på en
> nem måde? Eller kan andet software anbefales til dette?

Se mit svar i dk.edb, hvor du også har spurgt.

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : LarsS

Dato : 05-03-03 16:29

http://superwin.com/

Fra : Bo Hedegaard

Dato : 06-03-03 11:13

Hej Preben.
Jeg plejer at køre en regedit, og eksportere min reg db !
Det er nemt og virker for mig

Mvh Bo Hedegaard
www.sojo.dk