MS Windows
briani 27239
Fjerne papirkurv fra skrivebordet?
Fra : Michel Komischke

Dato : 04-03-03 19:26

Hvordan kan jeg fjerne papirkurven, så den ikke længere bliver vist på
skrivebordet? (jeg vil imidlertid gerne beholde min papirkurv alle andre
steder).

Fra : KH

Dato : 04-03-03 19:28

"Michel Komischke" <m@leet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg fjerne papirkurven, så den ikke længere bliver vist på
> skrivebordet? (jeg vil imidlertid gerne beholde min papirkurv alle andre
> steder).

Sæt den ned på gulvet, hvor den skal stå.
Så bliver der plads på dit skrivebord.

Mvh. KH.

Fra : Michel Komischke

Dato : 04-03-03 19:58

"KH" <KH@mitdomain.com> skrev i en meddelelse

> Sæt den ned på gulvet, hvor den skal stå.
> Så bliver der plads på dit skrivebord.

Er det nødvendigt at fortælle det er ikonet til Recycle Bin jeg tænker på?

Fra : SA

Dato : 04-03-03 20:19

"Michel Komischke" <m@leet.dk> wrote in message

> "KH" <KH@mitdomain.com> skrev i en meddelelse

> Er det nødvendigt at fortælle det er ikonet til Recycle Bin jeg tænker på?

Nææ, der er det jo egentlig ikke. Men, jeg synes nu det var et ret komisk
svar Jeg kan nogle gange næsten heller ikke dy mig, når nogen skriver i
headeren "Min computer fryser".........!

Men bortset fra det, efter en lille søgning på Google fandt jeg denne side:

http://www.spaceports.com/~bevalley/bvtips-d.htm

Håber det kan bruges.

/SA

Fra : Michel Komischke

Dato : 04-03-03 20:27

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> Men bortset fra det, efter en lille søgning på Google fandt jeg denne
side:

> http://www.spaceports.com/~bevalley/bvtips-d.htm

Det ser jo rigtigt ud - mange tak :)

Fra : Michel Komischke

Dato : 04-03-03 21:12

> Det ser jo rigtigt ud - mange tak :)

Det var det bare ikke . Det resulterede i en times checkdisk og scandisk :-/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-03-03 20:33

In dk.edb.system.ms-windows, Michel Komischke <m@leet.dk> says...
> Hvordan kan jeg fjerne papirkurven, så den ikke længere bliver vist på

TweakUI er din ven (foruden Google)

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen