MS Windows
briani 27239
win xp crasher
Fra : Stig

Dato : 04-03-03 08:52

Computeren min genstarter helt uopfordret ind i mellem.
Bliver den for varm?
SMH

Fra : Stig

Dato : 04-03-03 09:43

Jeg har lige installeret speedfan, og fundet ud af at når jeg åbner et
bestemt word-dokument, så går processoren i selvsving og kører på 100%
konstant. Derfor lukker winXP ned.
Hvad er der galt med det dokument?
Stig

Fra : Pico

Dato : 04-03-03 17:42

Stig wrote:
> Jeg har lige installeret speedfan, og fundet ud af at når jeg åbner et
> bestemt word-dokument, så går processoren i selvsving og kører på 100%
> [...]

Mon ikke der er en eller anden markro i det. Hvis du ikke kan undvære
dokumentet kan du prøve om det er muligt at åbne det i et program der
ikke køre markroer, kopiere selve teksten. Jeg ville under aller
omstændigheder få slettet det dokument.

Ib Pico
Ib@newmail.dk
http://home20.inet.tele.dk/pico/

Fra : Stig

Dato : 05-03-03 12:25

Jeg har kopieret teksten over i notepad og gemt filen. Når jeg kopierer igen
over i word, så går det galt med det samme jeg begynder at redigere i
dokumentet.
Der kan da ikke følge andet med end tekst i notepad?
Teksten er forholdsvis lang, 50 sider, men jeg har tidligere arbejdet med
langt større dokumenter i word, uden problemer.
Jeg har virustjekket med opdateret virusprogram.
Jeg synes at det er mystisk.
Hilsen Stig

Fra : Pico

Dato : 05-03-03 23:31

Stig wrote:
> [...]
> med langt større dokumenter i word, uden problemer.
> Jeg har virustjekket med opdateret virusprogram.

Ja det forstår jeg heller ikke.
Du har vel ikke ændret nogle instillinger i Word ?
Er det kun det bestemte dokument der gør det ?
Pico