MS Windows
briani 27239
Windows Media Player!
Fra : Daniel C

Dato : 03-03-03 22:15

hejsa jeg har et problem med min mediaplayer, Windows skriver at den har
fundet en fejl og lukker, og det er ALT den lukker ( mpg,avi osv.. ) jeg har
prøvet at installere den nye mediaplayer men uden held. er der ike nogen der
ved om man kan gøre et aller andet da det er en smulle irriterende tak!
HILSEN DANIEL C!!

Fra : Madsen

Dato : 03-03-03 22:46

Daniel C skrev:

> [...]
> men uden held. er der ike nogen der ved om man kan gøre et aller
> andet da det er en smulle irriterende tak!

Har du Nimo Codec Pack installeret? Hvis du har så prøv at afinstallere
den inde i Kontrolpanel > Tilføj/fjern og prøv så om det har hjulpet på
MediaPlayer.

Madsen.

Fra : Daniel C

Dato : 04-03-03 20:10

jeg har skam prøvet med nimo, men desværre uden held.

Fra : Madsen

Dato : 04-03-03 22:06

Daniel C skrev:

> jeg har skam prøvet med nimo, men desværre uden held.

Prøvet med Nimo, eller prøvet at afinstallere Nimo som jeg skrev?

PS. Det ville være rart hvis du svarede under det citerede og klippede
det væk du ikke svarer på. Det er en hel del lettere at finde hoved og
hale i dine indlæg så. <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Madsen.

Fra : Daniel C

Dato : 05-03-03 18:03

(er slettet) Jeg har skam prøvet at afinstallere nimo men det hjælper stadig
ikke desværre!

Fra : Daniel C

Dato : 05-03-03 18:15

nu har jeg endelig fået det til at virke det var et gemt codec der lavede
ballade
tak for hjælpen!