MS Windows
briani 27239
Langsom outlook
Fra : Brian Slot

Dato : 03-03-03 22:10

Hejsa

Jeg kører XP pro på min pc og har 2 brugerflader - en til mig selv og en til
min kæreste.. Problemet er at på min kærestes brugerflade er MS outlook
express MEGA MEGA langsom. Alle andre programmer starter perfekt, og min
outlook(som jo er den samme, blot på en anden brugerflade) er kvik
nok.......
Hvad kan være galt ???

Brian

Fra : Tommy

Dato : 11-03-03 09:21

On Mon, 3 Mar 2003 22:09:48 +0100, "Brian Slot"
<Brian.slot@stofanet.remove.dk> wrote:

> [...]
>express MEGA MEGA langsom. Alle andre programmer starter perfekt, og min
>outlook(som jo er den samme, blot på en anden brugerflade) er kvik

Bruger hun tilfældigvis outlook til at connecte til en hotmail el. msn
konto? Det kan i hvert fald få det til at virke temmelig
langsommeligt.
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582

Fra : kim

Dato : 11-03-03 10:50

Windows Messenger !!!

Fandt tilfældigvis xp_messsenger_remove.vbs - Remove Windows Messenger
som ligger på http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm
fjernede Windows Messenger, jubii... OE blev MEGET hurtigere....
Instalerede så istedet MSN® Messenger 5.0-software til XP fra
http://messenger.msn.dk/ , og det virker ...

Mvh Kim