MS Windows
briani 27239
Forskel lyd><billede
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 03-03-03 21:42

Hej,

Når jeg ser nogle videofiler på min computer oplever jeg tit at der er et
par sekunders forskel på lyden og billedet (det er ikke filen den er gal
med, den virker på en anden comp.). Hvad er der mon galt?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Leony

Dato : 04-03-03 10:29

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg ser nogle videofiler på min computer oplever jeg tit at der
> er et par sekunders forskel på lyden og billedet (det er ikke filen
> den er gal med, den virker på en anden comp.). Hvad er der mon galt?

Bruger du de samme codecs som filmen er lavet med. Gspot kan hjælpe dig
med at finde codecs:
http://www.headbands.com/gspot/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 04-03-03 20:20

> Bruger du de samme codecs som filmen er lavet med. Gspot kan hjælpe dig
> med at finde codecs:
> http://www.headbands.com/gspot/

Jeg har lige præcis det som programmet sige installeret...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Leony

Dato : 05-03-03 11:30

> Jeg har lige præcis det som programmet sige installeret...

OK, så er det udelukket.
Hvad er specs på din computer?