MS Windows
briani 27239
update bliver ved og ved....
Fra : Bibber

Dato : 03-03-03 18:17

Efter en systemgendannelse bliver windows update ved med at forsøge at
opdatere de samme to filer. det til trods for at de allerede er installeret!

Hvordan får jeg windows update til at "fatte" at de to filer allerede er
installeret.

Vi kører XP Home edition

venlig hilsen

Mikael

Fra : mikkel

Dato : 03-03-03 20:43

"Bibber" <bibber@person.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
installeret!

> Hvordan får jeg windows update til at "fatte" at de to filer allerede er

Du skal ringe til suporten og bede dem om at hjælpe da det er et større
arbejde at rette denne fejl, jeg fik det ordnet for 14 dage siden.