MS Windows
briani 27239
skift mappeikoner i win2000?
Fra : Christian

Dato : 03-03-03 13:51

Kan det i windows 2000 lade sig gøre at skite de gule mapper ud med andre
ikoner?

Lidt alá genvejsikoner.

vh
christian

Fra : Gevaldi

Dato : 03-03-03 13:59

Christian skrev:

> Kan det i windows 2000 lade sig gøre at skite de gule mapper ud med
> andre ikoner?
>
> Lidt alá genvejsikoner.

Læser du ikke de svar du får.

Du spurgte om det samme d. 27.2 og
der svarede jeg:

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Christian

Dato : 03-03-03 14:24

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Læser du ikke de svar du får.
>
> Du spurgte om det samme d. 27.2 og
> der svarede jeg:
>

> --
> /Gevaldi
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html
> Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Lad mig starte med at sige mange tak for hjælpen.
Jo jeg læser skam svar på mine indlæg. Problemet i denne situation var at
jeg ikke kunne
se at mit indlæg var posted, har endda ventet helt til idag med at genposte
det, (der kunne
jo være fejl på newsserveren). Endnu engang tak. Kan stadig ikke se mit
tidligere indlæg.
vh
christian

Fra : Gevaldi

Dato : 03-03-03 14:54

Christian skrev:

> [...]
> genposte det, (der kunne
> jo være fejl på newsserveren). Endnu engang tak. Kan stadig ikke se

OK, no hard feelings

Det er da ellers på serveren endnu:

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-03-03 21:12

Formentlig et spørgsmål om at vælge at vise egne indlæg i vis menuen.