MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Winnet.exe
Fra : Jens Hansen

Dato : 03-03-03 12:08

Jeg har opdaget at <subj> som automatisk startes i min XP Pro tager omkring
70-80% af min CPU tid.... Jeg kan godt afbryde tjenesten, men hvad bruges
den til? - Er lidt bange for Spyware m.m.

Pft.

Fra : hcma

Dato : 03-03-03 12:58

"Jens Hansen" <ukendt@ukendt.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> 70-80% af min CPU tid.... Jeg kan godt afbryde tjenesten, men hvad bruges
> den til? - Er lidt bange for Spyware m.m.

En søgning på Google gav dette:
http://www.winnet.com.au/winnet/
m v h
HC

Fra : Jens Hansen

Dato : 03-03-03 13:05

Jep! - Det ved jeg, men det er winnet.com - Mit problem er winnet.exe.

Imidlertid har jeg via msconfig slået denne funktion fra... Men jeg vil
meget gerne vide hvad det egentlig er! - Her prøvet på Knowdledge databasen.
Desværre uden held!

Fra : N. D. R.

Dato : 03-03-03 13:21

> [...]
>
> Imidlertid har jeg via msconfig slået denne funktion fra... Men jeg vil
> meget gerne vide hvad det egentlig er! - Her prøvet på Knowdledge

Måske kan dette hjælpe
http://www.doxdesk.com/parasite/CommonName.html

N.

Fra : Jens Hansen

Dato : 03-03-03 15:33

Thx!

Fra : Rune Thougaard

Dato : 03-03-03 19:48

du kan fjerne winnet.exe ved

start regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE>Software>
Microsoft>Windows>CurrentVersion>Run > (delete) winnet.exe

så evt. restart PC

Det skal lige siges at jeg har lige reinstalleret WinXP pro for 100 gang og
den kommer hver gang..!!

mvh. Rune Thougaard