MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Clockradio
Fra : LifeSucks.dk

Dato : 03-03-03 11:05

Hvordan får man sin PC til at starte en netradio/CD på et angivet
tidspunkt ala en clockradio?

Jeg har forsøgt lidt med en opgaveplanlægger som er i XP pro (findes
også i andre versioner) men det har ikke lykkedes. Skal jeg have et
plugin til WMP/Real eller skal jeg have et nyt program?

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Casper

Dato : 03-03-03 14:41

"LifeSucks.dk" <spam@ads.føj> skrev i en meddelelse
> [...]
> også i andre versioner) men det har ikke lykkedes. Skal jeg have et
> plugin til WMP/Real eller skal jeg have et nyt program?

Prøv at lade opgavestyringen pege direkte på en playlist (*.m3u), eller
direkte på den musik-fil den skal starte med!!!

Jeg har haft succes med Winamp !

Mvh. Casper

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 03-03-03 19:07

Casper skrev
> Prøv at lade opgavestyringen pege direkte på en playlist (*.m3u),
eller
> direkte på den musik-fil den skal starte med!!!

Jeg kan hverken få WMP eller IE til at aktivere URL'en til netradioer.
Forslag?