MS Windows
briani 27239
Hvordan får jeg det ..... spil fjernet hel~
Fra : Simon D

Dato : 02-03-03 22:42

Hej
Ja jeg er snart ved at være desperat, for nu har jeg snart surfet reclean og
regedit tyndt for at få fjernet de sidste spor af min mohaa installation,
men den bliver ved med at tro der er en gammel installation på D:, men det
findes ikke mere da jeg er gået fra 2 til 1 harddisk, og jeg kan stadig ikke
komme til at installere. Jeg kan kun vælge modify/repair/remove, men den
giver jo fejlmeddelelse, da drevet ikke findes mere.
Hvem har en god ide som jeg ikke har prøvet. Jeg har fået 2 svar tidligere
men det løste desværre ikke problemet.
På forhånd tak for svaret...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-03-03 00:04

Simon D" <sdemuth"fjerndette wrote:
> Ja jeg er snart ved at være desperat, for nu har jeg
> snart surfet reclean og regedit tyndt for at få fjernet
> de sidste spor af min mohaa installation, men den bliver
> ved med at tro der er en gammel installation på D:

Der ligger ikke noget i startmenuen?
- Og _alt_ fra regedit der har med MOHAA at gøre
er fjernet?

> kun vælge modify/repair/remove, men den giver jo
> fejlmeddelelse, da drevet ikke findes mere.

Ikke hvis du bruger programmet AddRemove:
http://www.5star-shareware.com/Utilities/Uninstallers-Cleaners/addrem-plus.html

> Hvem har en god ide som jeg ikke har prøvet.

Det havde jeg ;)

> På forhånd tak for svaret...

Intet problem.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Leo.E

Dato : 03-03-03 07:33

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> wrote in message news:<3e628dc9$0$126$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> [...]
> - Og _alt_ fra regedit der har med MOHAA at gøre
> er fjernet?

> Ikke hvis du bruger programmet AddRemove:

Hvis problemet er løst er det jo fint, ellers kan du jo prøve et kigge
efter EA games, jeg har haft spillet i og jeg skulle en tur ind om EA,
så var det væk.
Hilsen: Leo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-03-03 10:21

Leo.E wrote:
> Hvis problemet er løst er det jo fint, ellers kan du jo
> prøve et kigge efter EA games, jeg har haft spillet i og
> jeg skulle en tur ind om EA, så var det væk.

Det er ikke mig der har et problem, men Simon.
www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Leo.E

Dato : 03-03-03 18:42

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> wrote in message news:<3e631e95$0$167$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Det er ikke mig der har et problem, men Simon.
> www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Sorry, min fejl.
Hilsen: Leo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-03-03 22:51

Leo.E wrote:

> Sorry, min fejl.

Det er skam helt i orden, jeg forstod meningen ;)