MS Windows
briani 27239
Windows XP Pro
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 02-03-03 19:12

Hej

Jeg skal lige høre, de opgraderingsversioner der findes i XP skal en
tidligere version af windows der være installet, eller kan man bare lige
sætte den anden i for at den finder ud af at man har den.

Ved i også hvem der har ret til at bruge de skoleopgraderinger der findes er
det kun skoler eller gælder de også for elever ?

Klaus Egebjerg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-03 21:46

"Klaus Egebjerg" <klausegebjerg@get2net.dk> skrev :

>Jeg skal lige høre, de opgraderingsversioner der findes i XP skal en
>tidligere version af windows der være installet, eller kan man bare lige
>sætte den anden i for at den finder ud af at man har den.

Ja, når du bliver bedt om det.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-03-03 01:53

Du mener formentlig en student licens.

Hvem kan købe Student License?
For at kunne købe Microsoft Student License skal du være studerende,
elev eller lærer, på fuldtid eller deltid, ved en af følgende
godkendte uddannelsesinstitutioner:
Folkeskoler, privatskoler, efterskoler, friskoler
Gymnasieskoler, HF kurser, Handels- og tekniske skoler og andre
erhvervsskoler
Kommunale voksenuddannelser
Universiteter og højere læreanstalter