MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Jeg kan ikke se .avi filer
Fra : Brian Slot

Dato : 02-03-03 17:07

Pludselig kan jeg ikke se .avi film format filer længere !!! Hverken i
Windows media player eller med Real Player............. Lyden afspilles fint
nok men der er intet billede - Media player viser blot det der grafik
spectrum, ligesom når der afspilles ren musik i den !!!

Hvad er der galt.. Håber dælme der er nogen derude der kan hjælpe !!!

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 02-03-03 17:37

"Brian Slot" <Brian.slot@stofanet.remove.dk> wrote in message
> [...]
> spectrum, ligesom når der afspilles ren musik i den !!!
>
> Hvad er der galt.. Håber dælme der er nogen derude der kan hjælpe !!!

Er der tale om _alle_ .avi-filer eller bare nogle nye du har fået??

Hmm... under alle omstændigheder skyldes det at du mangler et codec for at
kunne se dem...
sandsygenligvis er det et divX-codec du skal finde dig...

Fra : Per N

Dato : 02-03-03 17:41

On Sun, 2 Mar 2003 17:07:15 +0100, "Brian Slot"
> [...]

>spectrum, ligesom når der afspilles ren musik i den !!!
>
>Hvad er der galt.. Håber dælme der er nogen derude der kan hjælpe !!!

Programmet AVIcodec kan sikkert hjælpe.
http://avicodec.duby.info/

Det undersøger den AVI fil du vil se og tjekker
om du har de nødvendige codecs.
Hvis ikke, så har programmet links til de mest
brugte codecs så du kan hente dem.