MS Windows
briani 27239
Musik ringer op
Fra : Olesen

Dato : 02-03-03 16:22

Hvis I har MusicMatch JukeBox installeret, og måske
fået en "key" så alle funktioner er virksomme, har I så
erfaret, om den er mere villig til at ringe op til Internettet
og hvorfor ???

Hvergang programmet startes op, vil den ringe op...trælst

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 02-03-03 18:56

> [...]
> og hvorfor ???
>
> Hvergang programmet startes op, vil den ringe op...trælst

Som så mange andre musik programmer er man online med CD databaser og auto
updates så det er da ganske normalt.
Du kan vel slå update funktionen fra og disable CD lookup service. Så der er
ingen hokus-pokus, men derimod ganske brugbare funktioner når man er
allways-on og har brug for titler osv når der rippes musik CD'er og det
letter arbejdet med at skrive ind!!!.

Mvh Erik

Fra : Olesen

Dato : 02-03-03 20:31

"Erik B. H@nsen" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ingen hokus-pokus, men derimod ganske brugbare funktioner når man er
> allways-on og har brug for titler osv når der rippes musik CD'er og det

Alt dette er jeg klar over, og alt er disabled, men den vi ringe op
alligevel.
Fik mail fra MM, og de kan ikke engang forklare hvorfor, så jeg nøjes
med ikke at "aktivere plus-udgaven".

MVH