MS Windows
briani 27239
Stifinder i Win2000
Fra : Casper

Dato : 02-03-03 11:03

Hver gang jeg åbner stifinder i Windows 2000 åbner den mappen dokumenter.
Altså sådan alle mapperne i den mappe vises.

Jeg vil gerne indstille den til at vise indholdet af drev C i stedet.
Hvordan gør jeg det?

Casper

Fra : Edmund

Dato : 02-03-03 11:14

Casper wrote:
> [...]
> dokumenter. Altså sådan alle mapperne i den mappe vises.
>
> Jeg vil gerne indstille den til at vise indholdet af drev C i stedet.

genvej til stifinder C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE /n,/e,c:\

--
Mvh Edmund

Fra : Casper

Dato : 02-03-03 11:47

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> genvej til stifinder C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE /n,/e,c:\

Ok, jeg er altså ikke helt sikker på hvad du mener med dit svar. Eller også
har du ikke forstået mit spørgsmål.

Casper

Fra : Bach|DK|

Dato : 02-03-03 11:59

Du skal bare lave en ny genvej på skrivebordet og indtaste i feltet det
som han skrev, altså:

C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE /n,/e,c:\

Så kører det
--
Michael Bach

Fra : Casper

Dato : 02-03-03 12:19

"Bach|DK|" <m_bach_f@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du skal bare lave en ny genvej på skrivebordet og indtaste i feltet det
> som han skrev, altså:
>
> C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE /n,/e,c:\
>
> Så kører det
Ok, tak grunden til at jeg ikke forstod, var at den ikke kendte programmet
da jeg indtastede genvejen. Men det er fordi at min windows ligger i mappen:
Winnt.

Tak!

Casper