MS Windows
briani 27239
Java ....
Fra : Michael

Dato : 02-03-03 00:28

Hej !

Jeg har et problem i WinXP ! Hver gang jeg kommer til at side med
javascript,så får jeg af vide at jeg mangler "Java Virtual Machine", hvor
downloader jeg det ????

Mvh
Michael

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-03-03 00:52

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> posting:

>Jeg har et problem i WinXP ! Hver gang jeg kommer til at side med
>javascript,så får jeg af vide at jeg mangler "Java Virtual Machine", hvor

Det er nu ikke understøttelse af JavaScript, du mangler, men af Java
-- de to ting er ikke det samme. Du kan få fat i JVM på
http://java.sun.com/getjava/index.html

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Michael

Dato : 02-03-03 01:17

> Det er nu ikke understøttelse af JavaScript, du mangler, men af Java
> -- de to ting er ikke det samme. Du kan få fat i JVM på
> [...]

1000 tak =)