MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98se og DX9
Fra : Henning Larsen

Dato : 01-03-03 17:19

Jeg havde en fuldstændig stabil PC med Win98se og DirectX 8.0a. Så fik jeg
den tåbelige ide at installere DX9.0. Nu er Windows ustabil. "Blue screen of
death" dukker op en gang imellem, og der opstår jævnligt andre problemer som
nødvendiggør reboot. Jeg har læst om andre som også har problemer med Win98
og DX9. Men er der også nogle som ikke har problemer med denne kombination?

mvh
Henning Larsen

Fra : Per N

Dato : 01-03-03 18:37

On Sat, 1 Mar 2003 17:19:11 +0100, "Henning Larsen" <h-l@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>og DX9. Men er der også nogle som ikke har problemer med denne kombination?

Ingen problemer her. Win98 og DX9 arbejder fint sammen.

mvh Per

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 01-03-03 18:40

"Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med Win98
> og DX9. Men er der også nogle som ikke har problemer med denne

Hej
Det burde ikke give problemer - prøv at opdatere driveren til grafik
og lydkort.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-03-03 22:52

Johnny Nielsen 's insignificant opinion was stated in:
b3qr8u$1vr$1@news.cybercity.dk

> Hej
> Det burde ikke give problemer - prøv at opdatere driveren til grafik
> og lydkort.

Blot af nysgerrighed, har det givet et performance boost eller smæk at
installere dx9, og er dit kort lavet til dx9 ?

--
/Sune
Fac ut vivas!