MS Windows
briani 27239
Bør Internet Explorer ikke opdatere?
Fra : John Doe

Dato : 01-03-03 16:50

Hej med jer

Efter en hurtigt formatering pga virus, har jeg fået min computer til at
virke igen. Men ikke helt alligevel...........

Når jeg går ind på min Netbanks hjemmeside (Nordea), er det område hvor jeg
plejer at vælge brugernavn og adgangskode erstattet med det velkendte område
med et rødt kryds i hjørnet. Som jeg husker det, plejer Internet Explorer at
fortælle mig at jeg skal downloade en add-in første gang jeg prøver at logge
på. Men det gør den ikke nu. Er der nogen, der kan gennemskue hvorfor??

John

Fra : Madsen

Dato : 01-03-03 17:31

John Doe skrev:

> [...]
> downloade en add-in første gang jeg prøver at logge på. Men det
> gør den ikke nu. Er der nogen, der kan gennemskue hvorfor??

Det er svært at svare på når du ikke nævner noget om hverken IE
eller Windows-version, men kunne man forestille sig at du har
glemt at installere Java?

Madsen.

Fra : John Doe

Dato : 01-03-03 20:46

> Det er svært at svare på når du ikke nævner noget om hverken IE
> eller Windows-version, men kunne man forestille sig at du har
> glemt at installere Java?

Jeg bruger WIN XP og medfølgende IE med alle de nyeste opdateringer.
Java.... Tja... Jeg har i hvert fald ikke været inde på en side og
installere det. Hvor kan jeg gøre det??

John

Fra : Olsen

Dato : 01-03-03 21:15

John Doe wrote:
> Jeg bruger WIN XP og medfølgende IE med alle de nyeste opdateringer.
> Java.... Tja... Jeg har i hvert fald ikke været inde på en side og
> installere det. Hvor kan jeg gøre det??

Evt. her:

https://webbankhelp.prod.bec.dk/webbankhelp/webbankhelp.nsf/frmwebbanktjekpc?open

Jeg hentede dog Sun Microsystems Inc. 1.4.1_01.

Den kører også fint med netbank.

Olsen
--
keyboarddk@hotmail.com

Fra : Madsen

Dato : 01-03-03 21:30

John Doe skrev:

> Jeg bruger WIN XP og medfølgende IE med alle de nyeste opdateringer.
> Java.... Tja... Jeg har i hvert fald ikke været inde på en side og
> installere det. Hvor kan jeg gøre det??

Prøv at læse tråden 'Hvordan afgøres hvilken java/version en IE har'
i gruppen <news:dk.edb.internet.software.browser> fra d. 25/2.

Hvis du allerede har Microsofts Java installeret så er det nok dumt
at installere Sun's oveni og omvendt vil jeg tro, så det er nok
bedst at finde ud af om du i det hele taget har Java installeret
inden du går videre.

Madsen.