MS Windows
briani 27239
Gem som.....
Fra : Nostr@

Dato : 01-03-03 13:21

Hejsa

Jeg har et mindre problem, men stadig nok til at det er irreterende.

1. Når jeg vil gemme et billede fra nettet, og jeg højre-klikker på det og
vælger "Gem Som...", så kan jeg kun gemme det som *.bmp-fil, selvom det er
et *.jpg billede.

2. Når jeg vil ha' vist kilde på en side, så sker der ingenting.

Er der nogen som kan hjælpe?

--

Nostr@

Fra : Torben Jensen

Dato : 01-03-03 13:31

"Nostr@" <nostra@1webkrogen1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et *.jpg billede.
>
> 2. Når jeg vil ha' vist kilde på en side, så sker der ingenting.

Prøv at tøm midlertidige internetfiler
--
Mvh Torben

Fra : Nostr@

Dato : 01-03-03 13:59

Det virkede....tak for hjælpen.

Men hvorfor har det indflydelse på det?

Nostr@

Fra : Madsen

Dato : 01-03-03 14:46

Nostr@ skrev:

> Men hvorfor har det indflydelse på det?

| This behavior may occur if a damaged program file (for example, an
| ActiveX or Java object) is downloaded to the SystemRoot\Downloaded
| Program Files folder on your hard disk.

<http://support.microsoft.com/?kbid=810978>

Madsen.