MS Windows
briani 27239
Opstartsbillede i XP
Fra : Sven

Dato : 01-03-03 03:50

Hej.
I Windows98 kunne man selv udskifte det billede der blev vist under boot.
Kan man også det under WindowsXP? I stedet for det sorte billede hvor der
står Windows XP med den blå dims der farer fra ventre mod højre, kunne jeg
godt tænke mig noget mere personligt. Jeg ved jo godt, at det er windowsXP
, så det behøver den ikke at skrive.

Hvis ja, hvordan gøres det så?

Sven

Fra : Leony

Dato : 01-03-03 14:42

"Sven" <chanelle4@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billede hvor der står Windows XP med den blå dims der farer fra
> ventre mod højre, kunne jeg godt tænke mig noget mere personligt. Jeg

Guides:
http://www.geekshelter.com/view.php?section=guides&idnum=5
(du kan downloade bootXP her http://www.skycn.com/soft/4558.html midt på
siden hvor der står http, ved ikke om programmet er taget ud af
produktion, det er i hvert fald ikke nemt at finde).

http://www.geocities.com/thejjoelc/XPbootcolors.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 01-03-03 16:35

> (du kan downloade bootXP her http://www.skycn.com/soft/4558.html midt
> på siden hvor der står http, ved ikke om programmet er taget ud af
> produktion, det er i hvert fald ikke nemt at finde).

Download det her i stedet for:
http://www.fvip.net/bootxpsetup.exe

Fra : Sven

Dato : 01-03-03 16:55

> Download det her i stedet for:
> http://www.fvip.net/bootxpsetup.exe
> --

Tak for linket

Sven

Fra : Rune Thougaard

Dato : 02-03-03 13:56

HJÆLP hvordan får jeg den tilbage til normal igen..??

nu start den og med at spørge hvilket operativsystem jeg vil starte med:

- Microsoft Win XP = her kommer det jeg har ændret
- (Back line) Microsoft = her kommer den gamle billede frem

hvordan får jeg det til at blive helt normalt..??

mvh. Rune Thougaard

Fra : --=Stone=--

Dato : 02-03-03 18:01

"> hvordan får jeg det til at blive helt normalt..??

afinstaller programmet bootxp igen, og den bruger den backup som du lavede
da du installeret... så simpelt er det.

--=Stone=--

Fra : Rune Thougaard

Dato : 02-03-03 18:21

> afinstaller programmet bootxp igen, og den bruger den backup som du lavede
> da du installeret... så simpelt er det.

For sent jeg har allerede reboot'et min PC...!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : --=Stone=--

Dato : 02-03-03 19:04

> For sent jeg har allerede reboot'et min PC...!!

ok, og hvad har det med sagen at gøre, jeg er ikke lige med ??
har du formateret dit drev ?

--=stone=--

Fra : Rune Thougaard

Dato : 02-03-03 19:20

reboot'et min PC...!!

> ok, og hvad har det med sagen at gøre, jeg er ikke lige med ??
> har du formateret dit drev ?

svært at forklare men min skærm opløsning gik ned på 4 bit og det fandt jeg
mig ikke i så jeg slettede Windoze...

Rune Thougaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-03-03 01:43

Ja, det var vel nemmere end at installere den rigtige driver til dit
grafikkort.