MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Klik-lyd i højttaler
Fra : Morten Andersen

Dato : 01-03-03 06:07

Hej NG,

Hver gang jeg klikker på et link når jeg er på nettet kommer der en lyd i
højttaleren. Hvor henne er det nu at man kan slå det fra?

Kører win xp pro
Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-02-03 21:18

"Morten Andersen" <dsl63258@vip.cybercity.dk> skrev :

>Hver gang jeg klikker på et link når jeg er på nettet kommer der en lyd i
>højttaleren. Hvor henne er det nu at man kan slå det fra?

En af lydene i Kontrolpanel => Sounds & Audio Devices => Sounds
=>Husker ikke hvilken, muligvis default beep, jeg har slået alle
lyde fra (undtagen ny mail).

Fra : Morten Andersen

Dato : 01-03-03 06:31

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> En af lydene i Kontrolpanel => Sounds & Audio Devices => Sounds
> =>Husker ikke hvilken, muligvis default beep, jeg har slået alle
> lyde fra (undtagen ny mail).

Tak.

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 28-02-03 21:32

On Fri, 28 Feb 2003 21:30:33 -0800, Morten Andersen wrote:

-klip-

Stil lige dit ur min ven. (Hint: Ret din tidszone, du er ikke i USA.)
--
Kenneth Pedersen aka apollo14 28-02-2003 21:31:19
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com