MS Windows
briani 27239
Hjælp med valg af Win XP
Fra : Jørgensen

Dato : 28-02-03 16:35

Hej Alle

Jeg vil gerne købe Win XP, men er ikke sikker på hvilken jeg skal have.
Jeg vil gerne have XP Pro, men kan jeg bruge den sammen med spil og
Internet.

Eller køre XP home meget mere sikkert en min Win 98 som jeg er godt træt af.
Har Home fjernskrivebord ?

Håber i kan hjælpe.

Henrik

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-02-03 16:46

On Fri, 28 Feb 2003 16:34:59 +0100, "Jørgensen"
<sj.magic-mj-music@c.dk> wrote:

>Jeg vil gerne have XP Pro, men kan jeg bruge den sammen med spil og
>Internet.

Ja. Pro kan alt, hvad Home kan, plus noget mere. Der kan være enkelte
ældre programmer og spil, der ikke kan køre.

>Eller køre XP home meget mere sikkert en min Win 98 som jeg er godt træt af.

Det gør den ganske afgjort her. Men det afhænger nok af din hardware.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : hcma

Dato : 28-02-03 19:25

"Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>

> Har Home fjernskrivebord ?

Home kan styres, efter invitation, af en XP Pro maskine
XP Pro kan IKKE styres fra en XP Home maskine

m v h
HC