MS Windows
briani 27239
Der kan man bare se...
Fra : KaiserSoze

Dato : 28-02-03 16:30

Fra : Gert N

Dato : 02-03-03 15:10

Jeg er 1000% sikker på det kun er toppen af isbjerget vi her ser. Og sådan
vil det altid være fremover. Folk afleverer jo også adresser hvis de køber
noget et sted og overleveringen (handelen) af bla. de informationer, firmaer
imellem (også hørt fra personer med selvstendige IT-firmaer jeg selv kender)
direkte mod registreringsloven eller hvad den hedder, overstiger langt hvad
lille dumme lise eller hvem der udleverer sig på nettets, forestilling.
Ærgeligt at man ikke engang har ret til at 'skjule' sin ip mv. det er
direkte mod lovens (eller skulle jeg sige tidligere loves) ønsker om bruger
anonumitet og frihed. Pas på lille lise, overvågningssamfundet står over dig
som en stor skygge du desværre nok bare ikke ser.