MS Windows
briani 27239
Scanning starter ?
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 28-02-03 15:58

Min pc er begyndt ved hver eneste opstart at køre scanning.....som når man
har slukket uden at lukke ned....
Hvad kan jeg gøre for at stoppe denne uvane
mvh Kirsten

Fra : Madsen

Dato : 28-02-03 16:08

Kirsten Lehd skrev:

> Min pc er begyndt ved hver eneste opstart at køre scanning.....som
> når man har slukket uden at lukke ned....

Ikke fordi at jeg ved hvad der er galt, men det var nok en god idé
at nævne hvilket styresystem du sidder med.

Madsen.

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 28-02-03 19:27

> Ikke fordi at jeg ved hvad der er galt, men det var nok en god idé
> at nævne hvilket styresystem du sidder med.

> [...]

jamen ups....jeg har winxp
mvh Kirsten

Fra : Edmund

Dato : 02-03-03 05:49

Kirsten Lehd wrote:

> jamen ups....jeg har winxp

Har du givet den lov til at scanne færdig

--
Mvh Edmund

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 02-03-03 20:50

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> Har du givet den lov til at scanne færdig
>
> --
> Mvh Edmund

Det gør den hver eneste gang, med samme resultat...
mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 04-03-03 17:39

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Min pc er begyndt ved hver eneste opstart at køre scanning.....som når man
> har slukket uden at lukke ned....
> Hvad kan jeg gøre for at stoppe denne uvane
> mvh Kirsten

mit problem er her stadigvæk er der ingen der har et bud ? winxp....

mvh Kirsten

Fra : jørn larsen

Dato : 04-03-03 18:04

> Min pc er begyndt ved hver eneste opstart at køre scanning.....som når man
> har slukket uden at lukke ned....
> Hvad kan jeg gøre for at stoppe denne uvane
> mvh Kirsten
-----------------------------
Nu har jeg godt nok ikke winxp, 'kun' win98se, men mon ikke det er
nogenlunde det samme, hvad emnet angår. Har du kontrolleret, om
'opgavestyring' er blevet sat til at scanne ved opstart. Funktionen kan
deaktiveres, eller indstilles til et andet tidspunkt.

Mvh Jørn

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 04-03-03 21:02

"jørn larsen" <jorn_l@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 'opgavestyring' er blevet sat til at scanne ved opstart. Funktionen kan
> deaktiveres, eller indstilles til et andet tidspunkt.

Nej det har jeg kikket efter, og der står det ikke...
mvh Kirsten