MS Windows
briani 27239
alle vinduer maximeret
Fra : Johansen

Dato : 28-02-03 10:20

Hej gruppe

Hvordan sørger man for, at nye vinduer altid åbner maximeret i windows XP

Christian

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-02-03 10:25

Johansen wrote:
> Hej gruppe
>
> Hvordan sørger man for, at nye vinduer altid åbner maximeret i
> windows XP
>
> Christian

Hehe.. Det kunne jeg også tænke mig at vide.
Har hørt et trick engang med at holde CTRL tasten
nede imens man lukker vinduet, men det funker ikke rigtigt..

Btw. jeg kører WinXP Pro Sp1

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Leony

Dato : 28-02-03 11:26

"Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE THIS}@phreaker.net> skrev i en
meddelelse news:3e5f2ae6$0$144$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Hehe.. Det kunne jeg også tænke mig at vide.
> Har hørt et trick engang med at holde CTRL tasten
> nede imens man lukker vinduet, men det funker ikke rigtigt..

Du skal trække vinduet til den ønskede størrelse (du må ikke klikke på
maksimer oppe i højre hjørne).
Så skal du holde ctrl ned mens du lukker vinduet ved et tryk på krydset
i højre hjørne.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Johansen

Dato : 28-02-03 12:03

mange tak

Fra : KM

Dato : 28-02-03 10:27

Højreklik på ikonet for eks. Internet Explorer. Gå ned i egenskaber og klik
på drop down listen for vindue og tryk på maksimeret.

Mvh

Kim

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-03-03 11:29

"KM" <kim-m@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Højreklik på ikonet for eks. Internet Explorer. Gå ned i egenskaber og klik
> på drop down listen for vindue og tryk på maksimeret.

Det gælder vel så kun, når man åbner Internet Explorer fra et link på skrivebord,
program-menu e.l. Hvis man skal have et nyt vindue åbnet som åbner pga.
»TARGET="_blank"« eller Ctrl (N) til at åbne i fuld størrelse, så skal metoden
nævnt i news:OOG7a.99189$Hl6.9527563@news010.worldonline.dk vel
anvendes?

Claus