MS Windows
briani 27239
Sletning af partition...
Fra : Magnus

Dato : 27-02-03 14:29

Jeg har en tom pc hvor der har været XP på og hvor disken var opdelt i to.
Men nu vil jeg så ændre på denne opdeling inden jeg installere XP påny og
jeg har kun en win98 startdiskette med FDISK men med den kan jeg ikke få
fjernet den gamle partition når jeg booter op med på den.

Hvordan kan det være og er det fordi det er en gammel startdiskette...?

/Magnus

Fra : Pico

Dato : 27-02-03 17:46

Magnus wrote:
> [...]
> den.
>
> Hvordan kan det være og er det fordi det er en gammel

Mon ikke snare det er fordi det er en NFT.... eller hvad det nu erdet heder,
altså den anden i stedet for Fat & Fat 32.
Jeg har aldrig prøvet det men der er mange gange forslået i gruppen at man
booter på XP Cd'en.
Prøv det.
Pico