MS Windows
briani 27239
Filme hvad der sker
Fra : MaRk

Dato : 27-02-03 13:23

Hey

Jeg vil gerne have et eller andet program til at optage video sekvenser og
tage snapshots af hvad der sker på skærmen og når jeg spiller.

Køre win xp pro dk.

Kan nogen hjælpe med sådan et?

Mvh
Mark

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 27-02-03 14:16

MaRk wrote:

> Jeg vil gerne have et eller andet program til at optage video
> sekvenser og tage snapshots af hvad der sker på skærmen og når jeg
> spiller.

CamStudio (gratis)
<url: http://www.atomixbuttons.com/vsc/index1.html >
eller CamTasia ($349)
<url: http://www.techsmith.de/products/studio/default.asp >

CamTasia benytter et codec, der er velegnet til optagelse af
skærmhandlinger. Desuden har det en meget overbevisende framing, der
gør det let at udvælge enkelte vinduer eller dele af vinduer.
--
Toke Eskildsen <URL:http://www.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Leony

Dato : 28-02-03 11:32

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hypersnap skulle kunne klare det:
http://www.hyperionics.com/

> CamTasia benytter et codec, der er velegnet til optagelse af
> skærmhandlinger. Desuden har det en meget overbevisende framing, der
> gør det let at udvælge enkelte vinduer eller dele af vinduer.

Så er 2000 kr jo rimeligt billigt for sådan et program

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : MaRk

Dato : 28-02-03 18:39

Takker mange gange jer begge to for linksne. Vil kigge lidt på dem og se
hvad der klarer det bedst.