MS Windows
briani 27239
lukke xp ned
Fra : steen

Dato : 26-02-03 19:34

efter at jeg har opdateret xp med sp1 går xp i stå når den skal lukke ned
eller genstarte, den når til det vindue hvor der står windows lukkes, der
kan den godt stå natten over .
Er der nogen der har en løsning på det lille problem

mvh Steen

Fra : Bibber

Dato : 26-02-03 20:32

Hej Steen,
Vi havde det samme problem og et klogt hoved sagde at jeg skulle fjerne min
fire-wall (Zonealarm). Og vupti, problemet var løst!! Nu bruger jeg en anden
(sygate) og har ikke oplevet problemet siden

Mikael

Fra : steen

Dato : 26-02-03 20:45

det lyder næsten for nemt, men nu er det således at jeg ikke har nogen
firewall

Fra : Leo.E

Dato : 27-02-03 06:59

"steen" <steen@37.com> wrote in message news:<b3j5f2$942$1@dknews.tiscali.dk>...
> det lyder næsten for nemt, men nu er det således at jeg ikke har nogen
> [...]

Hej
Har du prøvet at kigge i din taskmanager -taskmgr exe, om der kører
noget der, der kan være årsagen?
Hilsen: Leo

Fra : steen

Dato : 27-02-03 21:52

jeg har ikke noget kørene i taskmanager -taskmgr exe, andre der har nogen
gde ide´r ?

Fra : Shiva

Dato : 04-03-03 12:59

"Snip"

Jeg har installeret Xp i en ren installation på min Bror´s maskine , og den
er også begyndt at skrive , "Du kan nu slukke computeren "
Ligesom en skod AT -maskine.

Hvad er glippet under installationen
eller har man måske revet en lille ledning af på Mobo-kortet - atx switch
eller lignende ( jeg tror det ikke , jeg plejer altid at 2x tjekke)

Men ligesom Steen , kune jeg også bruge nogle gode foreslag til , hvad det
kunne være!!

--

Best Regards
med venlig hilsen

Fra : Leo.E

Dato : 04-03-03 22:05

"Shiva" <shiv@privat.dk> wrote in message news:<3e64ab9e$2$52154$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> eller lignende ( jeg tror det ikke , jeg plejer altid at 2x tjekke)
>
> Men ligesom Steen , kune jeg også bruge nogle gode foreslag til , hvad det

Er det CompaQ der har kørt W98.
Hilsen: Leo

Fra : steen

Dato : 07-03-03 17:48

min maskine når IKKE til det skærmbillede hvor der står at jeg kan slukke
:_) alt virket før jeg opdateret med sp1