MS Windows
briani 27239
Kan ikke trykke på link?
Fra : Frederiksen

Dato : 26-02-03 15:04

Dvs, det kan jeg sådan set godt, de virker bare ikke. Eksempel: På
teledanmarks hjemmeside kan jeg godt vælge oplysningen, men ikke navnebogen.
Hverken mus eller tastatur virker.
Links i mail virker heller ikke. Igen kan jeg sagtens trykke med mus eller
via tastatur, men der sker ikke en hylende fis.

Hvad er galt? Indstillinger?

Kører på XP prof, SP1, og 3 stks opdateringer, der begynder med Q og så en
hel masse tal. Opdaterede i går, men det hjalp ikke.

Nogen forslag? VIlle være lidt ked af at skulle installere igen

Mvh Maria

--

- Noget du ikke ved om C5? Så spørg.

Fra : yes

Dato : 26-02-03 22:23

"Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Links i mail virker heller ikke. Igen kan jeg sagtens trykke med mus eller
> via tastatur, men der sker ikke en hylende fis.

Du har vel ikke installeret en Popup-killer?