MS Windows
briani 27239
Kommando-prompt-substitut
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 25-02-03 22:42

Hejsa

Kan man få en mere Unix-like kommandoprompt til sin XP - sårn een der både
kan gøres højere og _bredere_, har autocompletion, farvekodning og alt det
andet dyre?

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-02-03 11:18

In dk.edb.system.ms-windows, Thomas Lindgaard <thomas@it-
snedkeren.BLACK_HOLE.dk> says...
> [...]
> kan gøres højere og _bredere_, har autocompletion, farvekodning og alt det

Med TweakUI kan du skræddersy den lidt mere. Farverne kræver dog 4NT.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 28-02-03 18:41

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in

> Med TweakUI kan du skræddersy den lidt mere. Farverne kræver dog 4NT.

Hmm... ja - det er bare ikke helt nok efter min smag :)

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-02-03 21:03

In dk.edb.system.ms-windows, Thomas Lindgaard <thomas@it-
snedkeren.BLACK_HOLE.dk> says...
> Hmm... ja - det er bare ikke helt nok efter min smag :)

Hvad er ikke nok: TweakUI eller 4NT ?

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 01-03-03 00:15

> Hvad er ikke nok: TweakUI eller 4NT ?

Hmm... det kan godt være at jeg var lidt for hurtigt til at afskrive 4NT -
den ser godt nok ud til at have alt det dyre :)

.... men jeg kan stadig ikke få gjort min prompt bredere og det er faktisk
det der irriterer mig mest. Det er grænseløst irriterende f.eks. at lege
med MySQL i et vindue der er så smalt at resultaterne scroller helt op i
himlen.

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-03-03 19:14

> [...]
> det der irriterer mig mest. Det er grænseløst irriterende f.eks. at lege
> med MySQL i et vindue der er så smalt at resultaterne scroller helt op i

Jeg kunne da rette størrelsen i et CMD-vindue da maskinen var
nyinstalleret (jeg har senere brugt uanede mængder af tid på at fjerne
den funktion)...

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 02-03-03 21:26

> Jeg kunne da rette størrelsen i et CMD-vindue da maskinen var
> nyinstalleret

Kunne du også rette på bredden? Højden er ikke noget problem.

--
Hyggehej
/Thomas