MS Windows
briani 27239
Hjælp vedr MediaPlayer v9.00.00.2980
Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 25-02-03 21:48

Når jeg prøver at afspille feks. en .AVI eller anden type film- så tænker
programmet lidt uden der sker noget som helst, den lukker blot MediaPlayeren
ned !?

Hvad gør man ved det ?

(kører WinXP Pro med alle updates/servicepack)

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 02:26

Ryan Hansen [2600] skrev:

> Når jeg prøver at afspille feks. en .AVI eller anden type film- så
> tænker programmet lidt uden der sker noget som helst, den lukker
> blot MediaPlayeren ned !?

Har du installeret det rette codec til den film som du forsøger at
afpille? Se: <news:dGQ5a.92831$Hl6.8919193@news010.worldonline.dk>

Madsen.

Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 26-02-03 02:39

Madsen wrote:
> Har du installeret det rette codec til den film som du forsøger at
> afpille?

Hvor henter man alle de codec der er til mediaplayeren ?

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 03:01

Ryan Hansen [2600] skrev:

> Hvor henter man alle de codec der er til mediaplayeren ?

Der ligger en codec-pakke på Windows Update som hører med til
Mediaplayer 9, men jeg kan anbefale dig at installere f.eks. DivX
Total Pack som indeholder de fleste af de codecs som du har behov
for. <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/divxtotalpack.zip>
(1.33 MB).

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-02-03 11:16

On Wed, 26 Feb 2003 03:01:00 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>Mediaplayer 9, men jeg kan anbefale dig at installere f.eks. DivX
>Total Pack som indeholder de fleste af de codecs som du har behov

Tak! Dur den også til mediaplayer 8?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 15:02

Peter Loumann skrev:

[DivX Total Pack]

> Dur den også til mediaplayer 8?

Jeg brugte den også da jeg kørte med MP 8, så det gør den.

Madsen.