MS Windows
briani 27239
drev kan ikke ses i stifinder/denne comput~
Fra : Kell Larsen

Dato : 25-02-03 19:23

Indlægget har tidligere uden resultat været bragt i dk.fritid.foto
samt dk.edb.drev

Min Olympus 2040z har tidligere virket fortrinligt i forbindelse med
USB kabel og WinXP. Nu er der gået et par måneder uden den har været
brugt og pludselig kan jeg ikke se kameraet som drev H i stifinder og
denne computer- og derfor heller ingen af billederne-. Ser jeg i
enhedshåndtering ser USB enhederne ud til at genkende kameraet og
giver meddelelse om, at enheden fungerer korrekt.
I proceslinien dukker der et ikon op med sikker lukning af hardware.
Anyone??
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : Madsen

Dato : 26-02-03 02:26

Kell Larsen skrev:

> [...]
> enhedshåndtering ser USB enhederne ud til at genkende kameraet og
> giver meddelelse om, at enheden fungerer korrekt.

Har du prøvet at geninstallere driveren til det kamera, for du har
vel i sin tid installeret en eller anden driver for at få det til
at fungere, eller?

Madsen.

Fra : Kell Larsen

Dato : 26-02-03 06:01

Ja, det har jeg. Jeg har også prøvet at fjerne alle henvisninger til
kameraet i enhedshåndtering og startet forfra - uden resultat.
Hilsen
Kell