MS Windows
briani 27239
Hjælp.. Der er et spøgelse i min WinXP Pro~
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-02-03 17:41

Har et MEGET udnerligt problem...

Hver gang jeg starter min WinXP er der et program der hedder sextest006.exe
der starter med, men kan kun ses i Task Manager..

Jeg har fjernet programmet flere gange (det ligger i C:\Windows), og har
ryddet Registreringsdatabasen for ALLE henvisninger til programmet, men
alligevel er programmet der igen, næste gang jeg starter WinXP.. Jeg har
også kigget WIN.INI og SYSTEM.INI igennem, men der er heller ikke nogen
henvisninger..

Jeg mindes ikke at jeg har hentet programmet på noget tidspunkt, og slet
ikke installeret det..

Hvordan får jeg det fjernet 100% ???

Fra : Martin K

Dato : 25-02-03 18:27

*DrømmeFyren* wrote:
> Hvordan får jeg det fjernet 100% ???

Muligvis Ad-aware...

--
Martin K

Fra : goofy

Dato : 25-02-03 18:36

Hej

Jeg har før haft lignende problem, her lå filen under Applications Data
og startede op hver gang- Prøv evt. din søgefunktion

Steen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-02-03 22:47

"goofy" <nospam@oncable.dk> wrote in message news:b3g9iq$caj$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Jeg har før haft lignende problem, her lå filen under Applications Data
> og startede op hver gang- Prøv evt. din søgefunktion
>
> Steen

Har prøvet at søge.. Det er derfor jeg ved at filen ligger i C:\WINDOWS og
dukker op HVER gang jeg genstarter maskinen... Og lige så hurtigt dræber jeg
processen i Task Manager og sletter filen/programmet fra min harddisk..

Fra : DWM

Dato : 07-03-03 22:44

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> processen i Task Manager og sletter filen/programmet fra min harddisk..

Kender ikke noget til programmet men prøv at kigge her:

HKEY_CLASSES_ROOT/exefile/shell/open/command

Værdien skulle gerne være:
"%1" %*

Det er muligt at det er der som der står en henvisning til en fil som
kan hedde noget andet. Når windows så bliver startet op kan den kopiere
den fil over et andet sted hvor den så hedder det som du har oplevet på
din maskine + den kan ændre værdier i regdatabasen.
Ovenstående er forøvrigt min erfaring med subseven trojanen.

/Kenneth Iversen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-03-03 11:28

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> [...]
>
> Kender ikke noget til programmet men prøv at kigge her:
>
> HKEY_CLASSES_ROOT/exefile/shell/open/command

Den ser fin ud....

> [...]
> din maskine + den kan ændre værdier i regdatabasen.
> Ovenstående er forøvrigt min erfaring med subseven trojanen.

Men hvordan finder jeg så HVAD der kopierer den???

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-02-03 18:35

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
> henvisninger..
>
> Jeg mindes ikke at jeg har hentet programmet på noget tidspunkt, og slet

Jeg HAR prøvet med Ad-Aware, men det hjalp ikke :(

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 25-02-03 23:50

> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote in message

> sextest006.exe

> Jeg HAR prøvet med Ad-Aware, men det hjalp ikke :(

Brug Spybot i stedet for: http://spybot.eon.net.au/

Ad-Aware er tilsyneladende gået bag af dansen

Venlig hilsen
Henrik

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 27-02-03 15:40

"Henrik Stavnshøj" <helian@nospam.dk> wrote in message
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Brug Spybot i stedet for: http://spybot.eon.net.au/
>
> Ad-Aware er tilsyneladende gået bag af dansen

Den vil jeg så lige kigge lidt på..

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-03-03 21:54

"Henrik Stavnshøj" <helian@nospam.dk> wrote in message
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Brug Spybot i stedet for: http://spybot.eon.net.au/

Desværre kunne SpyBot heller ikke sige noget om mit system jeg ikek allerede
vidste :(

Fra : Leo.E

Dato : 02-03-03 12:06

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote in message news:<b3rbnk$6og$1@sunsite.dk>...
> [...]
> slet

> Desværre kunne SpyBot heller ikke sige noget om mit system jeg ikek allerede

Hej
Har du hentet opdateringerne fra ovenstående side?
Ellers kan du finde oplysninger ang. sextest her: www.safersite.com
Hilsen: Leo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-03-03 16:57

Jeg

> Hej
> Har du hentet opdateringerne fra ovenstående side?

Havde opdateret programmet først...

> Ellers kan du finde oplysninger ang. sextest her: www.safersite.com

Hmm.. Kan man også downloade programmet, eller kun en update fra den side??

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-03-03 17:21

Jeg

> Hej
> Har du hentet opdateringerne fra ovenstående side?
> [...]

2 problemer..
1: Trial Version giver ikke lov til at jeg redder noget som helst.. Man kan
ikek slette eller lægge i karantæne.. :(
2: Nok kender den noget der hedder SexTest... Men min "problem" hedder
sextest006.exe og bliver ikke fundet.. Hverken EXE-filen på harddisken eller
programmet i hukommelsen bliver funder når PP scanner maskinen.. :(