MS Windows
briani 27239
O&O Defrag VS Windows Diskdefragmentering
Fra : Steffen

Dato : 24-02-03 22:51

Jeg har læst om et defragmenteringsprogram, der hedder O&O Defrag, og
som skulle være meget bedre end det, der følger med Windows XP. Det
skulle kunne få PC'en til at køre væsentlig hurtigere. Er det sandt?
Steffen

Fra : Tokyo Square

Dato : 25-02-03 08:11

Der er ingen forskel efter min mening, Jeg har brugt det selv.

Mvh,
Toki

Fra : //zigge

Dato : 25-02-03 09:25

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote in message
Er det sandt?
> Steffen

Jeg syntes at det virker bedre end Windows' egen, hvis man defragmentere
således at der sorteres efter hvornår filerne sidst er tilgået. Men jeg har
en fornemmelse af at effekten er størst på store diske / arrays af diske.

//zigge

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-03 12:50

In dk.edb.system.ms-windows, Steffen <stapdk@yahoo.dk> says...
> skulle kunne få PC'en til at køre væsentlig hurtigere. Er det sandt?

Jeg bruger det sammen med Win2000 og jeg har stor fonøjelse af det. Det
klarer simpelthen opgaven bedre end Windows' indbyggede.

Jeg har haft dem liggende parallelt, men nu er det indbyggede røget ud
for stedse.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Steffen

Dato : 25-02-03 16:49

Programmet er godt nok dyrt, 408,- ex moms hos Ravenholm. Det lyder
måske dumt, men er det SÅ meget mere værd en XP's
defragmenteringsprogram?
Steffen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-03 19:45

In dk.edb.system.ms-windows, Steffen <stapdk@yahoo.dk> says...
> Programmet er godt nok dyrt, 408,- ex moms hos Ravenholm. Det lyder

Der findes en gratis udgave. Det er den jeg bruger og den er væsentligt
bedre end den indbyggede i Win2000. Det er sikkert det samme for XP.

Pro-udgaven kan bla. defragge flere partitioner af gangen. Men for
almindelige brugere er Free-udgaven rigeligt

http://www.oosoft.de/english/products/ood2000free/index.html

Fra : Steffen

Dato : 25-02-03 20:25

De skriver, den også kan bruges til XP, så det er alletiders. Tak for
linket.
Stefen