MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program a'la taskmanager
Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 24-02-03 22:34

Hej - nogen der har kendskab til et program a'la NT's taskmanager, da jeg
har en processor og HD der kører hele tiden, tilsyneladende uden grund?
Programmet skal helst indeholde aktiviteten på CPU'en, så det er muligt at
spotte sig ind på hvilken proces der belaster systemet. Kører Win98SE.

Fra : Madsen

Dato : 24-02-03 22:42

"Karsten H. Rasmussen" <khr@image>FJERN skrev:

> [...]
> uden grund? Programmet skal helst indeholde aktiviteten på CPU'en,
> så det er muligt at spotte sig ind på hvilken proces der belaster

Prøv om du kan finde et egnet program her:
<http://www.sysinternals.com/win9x/98utilities.shtml>. Jeg vil tro
at Process Explorer måske kan det du er ude efter, men har ikke selv
prøvet det.

Madsen.

Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 25-02-03 20:01

> [...]
> <http://www.sysinternals.com/win9x/98utilities.shtml>. Jeg vil tro
> at Process Explorer måske kan det du er ude efter, men har ikke selv

Tak - det var lige det!!