MS Windows
briani 27239
Sager til skrivebordet
Fra : Kim Larsen

Dato : 24-02-03 19:47

Hej i gruppen

Nu har jeg set flere personers skrive bord som er fyldt med TV-oversigter,
Vejrudsigter og meget mere, hvordan får man lavet det, eller hvor kan man
læse mere om det ?

Kim Larsen

Fra : Don_E

Dato : 24-02-03 19:53

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vejrudsigter og meget mere, hvordan får man lavet det, eller hvor kan man

www.samurize.dk
eller
www.samurize.com

--
/DonE

Fra : Allan Bojsen

Dato : 02-03-03 08:01

On Mon, 24 Feb 2003 19:47:13 +0100, "Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk>
wrote:
>Nu har jeg set flere personers skrive bord som er fyldt med TV-oversigter,
>Vejrudsigter og meget mere, hvordan får man lavet det, eller hvor kan man
>læse mere om det ?

Læs evt.
http://www.nettips.dk/default.asp?KatId=97&id=339&text=Skr%E6ddersy+din+desktop

Mvh. Allan Bojsen