MS Windows
briani 27239
beskyttelse af EN mappe
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 24-02-03 12:05

Ja dav!

Jeg har XP pro.

Jeg har en mappe jeg gerne vil have beskyttet, det vil sige at hvis man
forsøger at åbne mappen så skal man indtaste en kode "HVER GANG" man vil ind
i den,

Kan det lade sig gøre og i så fald hvordan ???

Jeg har forsøgt at højreklik, egenskaber, her kan man krypterer indholdet,
det er da også godt, men det er ikke det jeg vil. Der er kun lavet en bruger
på pc'en, og så skal det også være. Jeg vil bare have denne mappe
låst/beskyttet!

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 25-02-03 20:03

"Hans Nikolajsen" <jadavtest@stofanet.dk> skrev i meddelandet
> [...]
>
> M.v.h.
> Hans Nikolajsen
>

>Hent denne opdatering, her er beskrevet hvordan, det er en længere
historie, konvertering til NTFS mm.
>Q327405: Anbefalet opdatering (Windows XP Professional)
>Kræver SP1
>Denne opdatering giver oplysnigner om sikkerhed og beskyttelse, sikrer dine
personlige oplysninger,om hvordan du gør din >computer mere sikker.