MS Windows
briani 27239
Kan MS Exchange køre under XP ?
Fra : Per N

Dato : 24-02-03 09:54

Hej

Ja, det er måske en underligt spørgsmål. men jeg vil så nødigt
skifte post program. Jeg har altid brugt MS Exchange, både
til Windows 95 og Windows 98. Outlook er altså bare ikke lige
min kop te.
Nu har jeg så fået Windows XP, men selvom jeg har installations-
filerne til MS Exchange, så nægter XP at installere det, sikkert
fordi det ikke er kompatibelt. Men findes der en version af
det gode gamle MS Exchange som kan køre under XP ?
Og i så fald, er der nogen der ved hvor man kan få fat i den ?

På forhånd tak for hjælpen

mvh Per