MS Windows
briani 27239
Lyd gengivelse for hurtig
Fra : Marek

Dato : 24-02-03 09:31

Hej,

Måske kan nogen hjælpe mig.

Jeg har Win 2000 Pro, lige pludselig alt som kommer fra højtallere bliver
afspillet en tone for høj, eller for hurtigt. Jeg tror at dette er spørgsmål
om at indstille nogle parametre, men hvor ? I Windows eller i programmet til
lydkortet ?
Jeg har kontrolleret det hele på en anden HD, også med de samme programmer
Win 2000 Pro . Alt virker korrekt

Hvad skal jeg gøre ?

Mange hilsner

Marek

Fra : Thomassss

Dato : 24-02-03 12:20

"Marek" <marek@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> lydkortet ?
> Jeg har kontrolleret det hele på en anden HD, også med de samme programmer

Havde samme problem med Win2000 pro og en windows update ordnede det.

Fra : Marek

Dato : 24-02-03 13:28

Tak for hjælpen og for tip,

Jeg vil prøve og hente update.